18 Haziran 2009 Perşembe

Elbise bul(ama)mak

34 bedenin elbise giymesi genelde kendisi de dahil herkes için olaydır.

Anne için olaydır. Sürekli şişmanlatmaya çalıştığı kızını kendi tabiriyle çöp bacaklı görmek istemez.

Arkadaşlar için olaydır. Ya üstündeki elbisenin nasıl bu kadar dar olduğuna ve o elbisenin içine girecek kadar ince olmana uyuz olurlar, ya da üstüne göre elbise bulmak için saatlerce gezmene...

Sevgili için olay değişir :) Nerde bulacağınızı bilir de, nokta atışlı mağazalara girerseniz fazlaca mırın kırın etmez sanırım.

34 bedenin istediği gibi elbise bulması, kedi fare oyunundan farksızdır. Giyersin üstüne oturmaz. 34 yazar, ama aslında 36 bedendir. Veya 34 bedenim dersiniz inatla, bu 36 ama kalıbı dar derler. Yok bu bana olmaz derseniz de, terziye daralttırırız derler. Sinir bozucu yani her şeyiyle...

İşte nokta atışı yapmak isteyen 34 bedenlerin harika elbiseler bulabilecekleri biir adres... İsmi hatırlamıyorum ama adresi elinizle koymuş gibi bulursunuz... Taksim Tünel'e indiğinizde Galata Kulesi'ne doğru inen dar bir sokak vardır. Oradan aşağı doğru salın kendinizi. Yaklaşık 100 m ileride sol tarafta vitrini elbiselerle dolu bir küçük mağaza var...

Geçenlerde şu elbiseyi aldım ben... Fiyat olarak ucuz diyemem ama değdiğinden eminim.

Not: Bu elbiseyi almam sırasında beni sabırla bekleyen, fikir veren, kararsız teraziliğime aldırış etmeyen canım TT'me teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder