21 Temmuz 2011 Perşembe

Ürün Tavsiyesi - Yves Rocher Naturelle

Yaz aylarını çok seven bir insan olarak, çok deli olduğum 2 şey var:

* ter kokmak,
* buram buram parfüm kokmak

Bu ikisine de deli olduğum için bu konuda fena halde titizleniyorum. Dolayısıyla ayakkabılarıma ek olarak deliler gibi parfüm, deodorant, roll on alıyorum. Buradan hareketle, bu sene denediğim ve çok memnun kaldığım 2 tane ürün tavsiye ediyorum.

Biliyorsunuz ki, hayvanlarda test yapmayan ürünler çok önemli benim için. Elimden geldiğince o sayısız büyük ve göz kamaştırıcı markadan uzak durma çabalarım devam ediyor. Dolayısıyla 2 konuda çok zorlanıyorum: temizlik malzemeleri ve kozmetik

Kozmetikte gözü kapalı kullanabileceğiniz markalar: Avon, Clarins of Paris, Clinique, Estee Lauder, Dermalogica, Gosh, MAC, Lush, Oriflame, Yves Rocher ve Bourjois



Dedim ya, buram buram kokan parfümleri sevmiyorum, özellikle yaz aylarında. Bu yaz parfümümü buldum: Yves Rocher - Naturelle. Çok sade, hafif ve güzel bir yaz kokusu. Yanınızdan geçenlere "hey, ben burdayım" diyerek bayıltmayacak, sıkmayacak bir yaz kokusu.

Üstelik YKM mağazalarında Yves Rocher marka ürünlerde harika indirimler de var! Temmuz - Ağustos boyunca devam edecekmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder