4 Temmuz 2011 Pazartesi

Sevgili Dediğin Bugün Doğar :)

Bugün nasıl bir gün deseniz, "pazartesi işte, yağmur yağacak gibi, hiç sevmedim, çok sıkıntılı" derdim. Ama bugün öyle bir gün değil. Hiç yağmur sevmeyen bir insan olarak, sağanak yağmur yağsa da bugün benim için çok güzel bir gün. Hayatımda herşey demek olanın doğum günü bugün.

* Sabahları gözlerimi açtığımda mutlulukla gördüğüm,
* Bazı sabahlar sayesinde tembelliğin dibine vurmama neden olan,
* İzlediği tüm dizilere olmasa da, çoğuna bulaştıran ve hayatıma bir yeni bölüm beklentisi ve sezon finali sıkıntısı ekleyen,
* Pembe pamuk şeker isteğimi her seferinde bıkıp usanmadan temin eden,
* Hasta olduğumda takındığım huysuzluğa göğüs gererek sakin kalan,


* Her türlü kedi, köpek tedavi sürecinde yanımda olan, teselli eden, desteğini esirgemeyen,
* Sırf barınaktaki patisi kıvrık sokak köpeğini sahiplenmek istiyorum diye bahçeli müstakil ev arayabilen,
* Harika yemek yapan ve yemek konusundaki beceriksizliklerimi dert etmeyen, (arada bir yüzüme vurmuyor değil)
* Kedi çocuklarımıza kendi çocuğu kadar iyi bakan, koruyan, kollayan,
* Arada bir aramızda kopan büyük fırtınaları bir anda dindirip, sevgi dolu haline hızlıca dönebilen,
* Sırf ben evde çok sıkılıyorum diye, çok işi olmasına rağmen eve erken dönmeye çalışan, evde çalışmaya devam eden,
* Sevgisini her defasında dolu dolu anlatmaktan ve hissettirmekten asla çekinmeyen,
* Sarıldığında tüm sıkıntılarımı buharlaştırabilen,
* 2 yıldır her seferinde beni daha da mutlu eden "seni seviyorum"larını pinti şekilde saklamadan, söyleyebilen,


* Sponge Bob ve Patrick seviyorum diye her hafta başka bir karakterle gelen, odamı Sponge Bob çiftliğine çeviren -her sabah Sponge bob görerek uyanmayı deneyin, çok komik oluyor -
* Tek bir cümlesiyle bana kahkahalar attırabilen, 
* Hayatımın kalanında her saniyemi birlikte geçirmek istediğim,
* Bir gün uzağımda kalsa, inanamadığım şekilde çok özlediğim,



o muhteşem insanın, sevgilimin bugün doğum günü... İyi ki doğdun herşeyim.
Sen yanımda oldukça, hayat gerçekten de bana güzel :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder