20 Temmuz 2011 Çarşamba

7 - 32


Yüzüklerimizi alma öykümüzü yazmıştım ya, işte o yüzükler. Gerçekten böyleler :) Yani Deniz'in  yüzüğünden, kabaca düşünürsek 3-4 tane daha yüzük çıkar bana :)


İkimiz de hayatımızın % 98'ini spor kıyafetlerle geçirdiğimizden, taşlı, böcekli, süslü modellerden hoşlanmadık. Bu sene ortasından tam tur taşlar geçen modeller pek modaymış. Ben de kuyumcunun yalancısıyım. Ama her yerde cidden o modeller var çoğunlukla.

Yalnız ben kediyle köpekle çok haşır neşir olan, suyla çokça oynayan, iki küpesini 1 aydan fazla bir arada muhafaza edemeyen biri olarak korktum taşlı,işli bir yüzük kullanmaktan. Bir de bir süre önce nişanlanan bir arkadaşım henüz 3. ayında taşların düşmeye başladığını söylemişti. Taşları takip edip, muhafaza edip, kuyumcuya götürmek konusunda zayıf bir çift olacağımızı bildiğimden de hiç yanaşmadım. 

Kapalıçarşı'nın tüm alyansçılarını gezip, gidip bu kadar düz model alan kaç çift vardır bilmiyorum. Ama çok sevdim bu yüzüğü. Tam istediğimiz gibi ve evet artık yüzüklerimiz var :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder