29 Haziran 2011 Çarşamba

7 - 32 Bir komik hikayenin başlangıcı

Bazen buraya yazdıklarımı, yazıp yazmamak konusunda kendimi sorguluyorum. Bazen, hayatım isteğimin dışında başına buyruk yol almaya başladığında geriye dönüp, mutluluktan uçtuğum sayısız günümü hatırlamaya ihtiyaç duyduğum o günlerin hatrına yazmaya devam ediyorum. Sadece kendim için değil, burayı okuyan pek çok insana da yazıyorum aslında... Yazsam gerçekten iyi satacağına inandığım hayatımın romanında, yer alacak sayısız kara güne rağmen insanın gerçekten de gülebileceğini, her şeye rağmen hayata sarılmanın mutluluğu da getireceğini göstermek için.

Örneğin, bundan 2,5 sene önceye kadar "aşk" ifadesini saçma bulan biri olarak, bu duygu okyanusunun içine kafa üstü düştüm. Hala karaya vurabilmiş değilim. Açıkçası kendimi sırtüstü suya bırakmış halde olduğumu söylemem lazım, keyfim çok yerinde. -nazar değmesin -

"Yalnızca çocuk istediğim için o zaman evlenirim. Muhtemelen iyi koca değil, iyi baba olan biri yeter " derken, şimdi her bir aşamasının keyfini çıkardığım ilişkimizi evliliğe taşıyoruz. "Ben sadece nikah isterim, düğün saçma ne gerek var?" derken, sevgilinin düğün talebine bu cümleyi bile kuramıyorum :) Durumum büyük konuşmamak konusunda ibretlik!

Kısacası, O'nunla paylaştığım harika 2,5 yılımı tüm hayatımda devam ettirmeye karar verdim. Ve daha ilk adımda, önümüzdeki 1 sene içinde başımıza gelecekler konusunda çok eğleneceğimizi ve çok eğlendireceğimizi gördük.

Haftasonu, alyanslarımızı seçerken kuyumcudan "bu da ilk defa oluyordur heralde" cümlesi duyduk. Yüzük ölçülerimiz 7 ve 32 :)

Biri tombik parmaklı ve koca elli, diğeri minik elli ve ince parmaklı insanlar olarak, iyi ki çok fantastik zevklere sahip bir çift değilmişiz dedik. Parmaklarımın inceliği ve küçüklüğü yüzünden zarif ve ince bir alyans almaya takılan ben, seçtiğim alyansların erkek versiyonlarının sevgilinin parmaklarında hiç yokmuş gibi göründüğünü farkedince, bu takıntımdan vazgeçmek üzereydim.

Neyse ki, sabırlı kuyumcumuz imdadımıza yetişti. Aynı modelde yüzüğü bana daha zarif şekilde inceltebileceğinin sözünü verdi. Seçtiğimiz en sade yüzükler oldukları halde, ölçüler nedeniyle yeniden yapılacak.  :)

Bu arada, 34 bedenin parmakları olması nedeniyle sevgilimin şanslı olduğu da kesin. Yüzükleri incelttiriyor, ağır yüzüklere olmaz diyorum. Ağırlığımca altın tak desem, çok kasmayacak yani. :)

 Tabii sonradan farkettim ki, çok da farketmiyormuş :D Birimizin parmak inceliğinden eksilen gramlar, diğerine ekleniyor çünkü :D

Şimdi cumartesiyi bekliyoruz bakalım sonuç ne olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder