2 Ekim 2009 Cuma

Gerçek Vampirler: "The Vampire Diaries"

5-6 yaşından beri korku filmi izlediğimden (önceleri ağabey özentiliğinden) sonra keyifli hale gelmeye başladığından vampirler konusunda iyiyimdir. Mesela gelmiş geçmiş 2 tane başarılı vampir öyküsü vardır benim için: Biri Stephan King tarafından yazılan Salem's Lot, diğeri ise henüz sinemaya uyarlanmamış olan Ben Strahd.

Bunlar dışında bugüne dek yapılan tüm filmler,diziler bana artık komik ve eğlenceli geliyor. En son etrafımda çok fazla fanı olan "True Blood" bir parça vampir öyküsüne yaklaşmış olsa da, daha çok korku-gerilim filmi izleyemeyenler için soft-vampir dizisi olarak konumlandı. Kadın başrol oyuncusunun salaklığı bezdirdiğinden, vampir ağabeyin de 2. sınıf vampir gibi davranmasından sıkılıp diziyi 2. sezonda bıraktım.


Dün tesadüfen yeni başlayan bir diziye denk geldim: "The Vampire Diaries" 2009 yapımı. Oldukça güzel başladı ilk bölüm. Vampirlerin geçmişleri, kan gördüklerinde geçirdikleri değişimler oldukça başarılı. Özellikle arasında çatışma olan 2 kardeş vampir oldukça başarılı.

Yorumlar ilginç tabii. İlk 3 bölümün çok başarılı olduğu fakat sonrasında dizinin daha çok karakterler etrafında dönmesinin baydığı söyleniyor. Yine de oldukça başarılı 2 vampir için izlemeye değer...

Vampirlerimizden biri Ian Somerhalder... Kendisini pek çok filmden ve diziden hatırlarsınız. En son Lost, Smallville, CSI Miami, Law&Order bunlardan bazıları...


Diğer vampirimiz ise Paul Wesley... Onu da Army Wives, 24, Cold Case, Law&Order: SVU, CSI Miami, The O.C., Smallville gibi dizilerden hatırlarsınız.

Henüz ilk bölümü izledim ama dizi gelecek vaad ediyor gibi.
Reblog this post [with Zemanta]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder