9 Ekim 2009 Cuma

İyiler Her Zaman Kazanmaz, Çünkü Sayıları sadece 4

Anlamıyorum, anlamak istemiyorum...

Sadece 2 aylık küçücük bir kedinin boğazını kesip cami avlusuna atmanın mantığını anlamıyorum. Artık güçlü falan hissetmiyorum kendimi.

Bunu okuyup,hayvan seven, oturduğu yerden "ah vah" demeyen gerçekten harekete geçecek kişilere acil ihtiyaç var. Maddi ve manevi...

1 yıldan fazladır sadece 4 kişi Fatih Camii'ne atılan, büyüklü küçüklü,hastalıklı sağlam yavrulara bakıp tedavi ettirmeye ve artık zarar görmeyecekleri yaşam alanları bulmaya çalışıyorlar.

Hayvan sevmek bu ülkede dışarıdan "ay canıımm" demek. Kaç defa barınağa gittiniz ve üst üste yaşayan köpeklerin hayatlarına 5 dk tanıklık ettiniz? Sadece sokakta kaldırımda yattığı için ağzına tekme atılarak çenesi parçalanan köpek gördünüz mü mesela? Sokaklardan alınıp aç susuz ormana atılanlardan bahsedemiyorum bile.

Sadece 15dk ayırıp Ezber adlı şu kısa filmi izleyin. Bugüne dek hiçbir cümle sokak hayvanlarına yapılan işkenceyi ve barınak gerçeklerini bu kadar çırılçıplak anlatamadı. Bu filmi içiniz cız etmeden izleyebiliyorsanız yazının gerisini okumayın bile...

Lütfen yerlerinizden kalkın ve "ayyy yazııık" demekten öteye geçin. Haftada sadece 1 gün Fatih Camii'ne bakın. Bir barınağa gönüllü olun. Eminim, yemek yedirilmesi gereken ve bunu kendi başına başaramayan kanserli ve yaşlı bir köpek, felçli bir kedi vardır. Haftada bir gün bir fincan kahve eksik içip bunu bir hayvanın ameliyatına bağışlayın. Herkesin yapacak bir şeyleri var!Ama sonra değil, hemen bugün!

Fatih Camii'sine atılmaya devam eden, hastalanan kedilere yardım eden bu gruba üye olup, neler yapacağınıza göz atarak başlayın.

Bu bir film değil. Filmlerin sonunda iyiler kazanır. Bizim dünyamız kötülere emanet! Kötülere karşı bir avuç iyi çırpınarak bir şey yapamaz. İleride kedi ve köpekleri ucube şekillerde çocuklarımıza göstermekten hoşlanmayız sanırım. Dahası böyle giderse sadece kitaplarda, internette görebilecekler! İyilerdenseniz artık harekete geçin!

Bu kadar aç insan, hasta insan sahnesi sergileyecek gerizekalılardansanız uzak durun! Gidip kendi kendinize başınızı kuma gömüp, boş konuşmaya devam edin! Çünkü böyle cümleler kuran kimsenin de o insanlara yardım ettiklerini görmedim!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder