2 Ekim 2009 Cuma

Ne Yedim Listesi: 01.10.2009

Hastayım ve huysuzum ya bir de annem, anneannemle teyzemi fizik tedaviye götürüyor. İyice bir sinirleniyorum sabahları. Hastayım, kahvaltı hazırlayanım yok.

Bu sabah üşendim ve Marmaris Büfe'yi dahil ettim işin içine. Şöyle beyaz peynirli, domatesli, kimyonlu büyükçe bir tost ve yanında Leyla istedim. Leyla, Marmaris Büfe'nin en sevdiğim tostu. İçi eritilmiş nutella, muz dilimleri ve fındık kaynıyor. Ekmeği tost halinde sunuyorlar. Muhteşemdir!

Peynirli tostun yanında bir bardak muzlu süt ve bir bardak taze portakal suyu istedim. Leyla ile de yine Marmaris Büfe' nin süper karışımı Atom (Süt, muz, çikolata, bal) içmeyi tercih ettim.

Yemeğe kadar her zamanki klasik çay yanında Hanımeller bisküvi atıştırmamı yaptım.

Öğle yemeğime ev halkı yetişti neyseki. Mantarlı tavuk sote, pilav ve salata yedim.

Ardından yaklaşık yarım kilo Vişneli Carte D'or gitti mideme. Ardından da colayı bırakmaya çalıştığım için 2 fincan çay gitmiş.

Akşam yemeğine ağabey beklemek beni benden alıp götüren bir aktivite. O yüzden o arada iki dilim süzme yoğurtlu ekmek yedim.

Akşam yemeğinde de brokoli salatası, zeytinyağlı taze fasulye, makarna, yoğurt ve salata yedim.

Tabii tüm öğünlerde en az 2 dilim ekmek var. Kepekli falan değil. Bildiğimiz beyaz ekmek.

Akşam yine hastayım diye sıkılıp getirilen 1 bardak portakal &greyfurt suyunu içtim.

Şimdi ise saat 01:30 ve ben yine acıktım. Yarım ekmek sandviç yiyip, yeni başlayan ve güzel olması için dua ettiğim The Vampire Diaries'in ilk bölümünü izleyeceğim.

Tüm bunları yiyerek 34 beden kalabilirsiniz :) Yerseniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder