3 Ekim 2009 Cumartesi

Yeşil Cin Kızağı

Yepyeni bir yaş başlıyor bugün... Ve ben bu biten yaşı o kadar sevdim ki bir diğerine geçmeyi bir tarafım istiyor, diğer tarafım istemiyor. Çünkü o yaş bana o kadar güzel şeyler getirdi ki, ona minnettarım :)

Sahip olduğum aile için minnettarım. Onları bana veren her kimse, ona teşekkür ediyorum her gün.

Annem'e, beni hayata taşıdığı ve hazırladığı için, bu kadar güçlü ve mutlu olmamı sağladığı için, 27 yaşıma rağmen hastayken hala başımı beklediği için, beni hala küçük bir çocuk gibi şımarttığı için, benimle birlikte çocuk olduğu tüm zamanlar için, arkadaşım gibi oturup benimle sabaha kadar dertleştiği için, mutlu olduğum her şeyde mutlu olduğu için, her sorunumu dikkatle dinlediği için, ve sayamadığım her şey için... Teşekkürler

Ağabeyime... standartların dışında bir ağabey olduğu için, hayatımı asla sorgulamadığı ve saygı duyduğu için, hayatım boyunca sahip olduğum en iyi arkadaşım olduğu için, yürüdüğü yolda karşısına çıkan her zorluğu aşacak kadar sabırlı, iradeli ve idealist olduğu için, ihtiyaç duyduğum her zaman yanımda olduğu için, beni Fenerbahçeli olarak yetiştirdiği için, harika bir erkek olduğu için...teşekkürler

Sevgilime... Bana mutluluk dolu harika bir ilişki yaşattığı için, benimle hayatını paylaştığı için, her zaman yanımda olduğu için ve harika bir adam olduğu için...

Chenni... You are the master of all times :) Thanks for being there whenever i needed. Thanks for all freaky years together, i can never forget. You are the fav. homemate, fav. friend, fav. Japanese :) Just stay there, in my life...

Bianca... A perfect girl, a strong one i have ever met. Even you moved to London, the memories are still here around. Just stay in touch girly, we have some promises to keep ;)

Aslı'm... Her zamanki Aslı olarak kaldığın için, her zaman yanımda olduğun için, görüşmediğimiz uzun aralıklarda dırdır etmediğin için, beni cesaretlendirdiğin için... Ve neyse ki "gel gel sarışınım" ı bir şekilde söylemeyi bıraktığın için :)

Şimdi yepyeni bir yaş geliyor ve yepyeni deneyimler. Sevdiklerim sabit kalsın ve sıkı tutunsun :)

Bu arada bana yeşil cin kızağı alan da olmadı hala :)

1 yorum:

  1. My dear beautiful friend, it is such a wonderful thing to have met you. I've treasured the moments we shared, the fun doing shopping or cooking meanwhile your beloved grandmother was around. The more I think about all that the more I miss you. I loved to see how you have this drive of doing things, start it all over again if you had to. Your sweet personality (not romantic as you don't like me saying it - ha ha ha) and friendly way of being is definitely something that everyone can see in you. So glad we're friends. Love you Burcu!!

    YanıtlaSil