3 Ocak 2010 Pazar

34 bedenlere moda adıyla işkence

Kış geliyor ya içim daraldı yine.

Şöyle bir moda bloglarına bakındım, sonra bizim 34 bedenlerin bu kış modası yorumlarına. Genel kanım 34 bedenlerin giyinmeyi ciddi anlamda bilmedikleri yönünde. Modacılar tarafından korkunç giydirildiklerinden hiç bahsetmiyorum bile.

Biz 34 bedenlerin en büyük sorunu bence koyu renklere aşık olmamızdan kaynaklanıyor. Mesela ben de sıkça en büyük hata olarak simsiyah giyinmeyi marifet sanıyorum. Oysa tamamen siyah giyinmek, olduğumuzdan daha zayıf - diğerlerinin tabiriyle daha cılız görünmemize neden oluyor. Ancak hiçbirimizin siyahtan vagzeçemeyeceğimizi düşünürsek aksesuarlarımızı ve botlarımızı siyah tutarak daha mantıklı giyinmek de mümkün görünüyor. Şöyle:

Yellowish
Yellowish, brctzn tarafından French Connection ile yaratıldı

Bence biraz renk katmaktan zarar gelmez bir yerimize. Yalnız sorun şu ki bu tarz bir takıma siyah çorap giymemek lazım. Ona göre...

Bir de küçük bir not: Biliyorum bu sene göğüs altından bol veya düz inen elbiseler daha da moda ama lütfen biz 34 bedenlere bunları giydirmekte ısrar etmeyin. Zeytin yesek belli olan bünyemizde bu elbiseler hamile misin sorularına neden oluyor. Bu konuda elbette 34 bedenlere de "neyiniz var saklayacak?" diye sorarım tabii :)

Bu arada bir de asıl siyah Diesel saate bittiğimi söylemek zorundayım :)

1 yorum: