19 Temmuz 2009 Pazar

Tatil

Tatil geliyor :) Son 3 senedir tatil yapamadığım için bu sene bana muhteşem gibi geliyor.

Geçtiğimiz sene sonunda bir "sevgili" planım olmadığından ve uzun zamandır annemle ciddi bir başbaşa tatil yapamadığımızdan tatilimi annemle geçirmeyi planlamıştım. Ve o gün yaklaştıkça yaklaşıyor. Önümüzdeki hafta bugün bu saatlerde Rixos Premium Belek'e giriş yapmış olacağız. Bu defa tatil için gidiyorum :) Annemle şöyle sakin ve güzel 1 hafta geçirmek, bol bol Akdeniz kıyısında güneşlenmek istiyorum. Tabii bu arada aldığım güzel bir proje için orada çalışmaya devam edeceğim.

Bu arada tatilin son günü kuzenimin düğününe katılacağım Antalya'da. Tüm bu süre içinde evdeki 3 kedimizi ağabeyimin şefkatli ellerine bırakıyoruz. Veteriner kliniğimize bağlı yine veteriner hekimimizin ilgilendiği harika bir pansiyon da var. Ama özellikle Zeus bu durumlarda bunalıma girdiğinden mümkün olduğunca evde kalmalarını istediğimizden ağabeyimin tatilden dönüşünü bekledik aslında. Yine de tatil için emin ellerde bir pansiyon isterseniz beni haberdar edin.

3 Ağustos gibi İstanbul'da olacağım.

Sevgilimin de başını yediğimden tatil tatil diye bir tatil planım daha var :) Uzuuun uzuuun düşündük aslında. İlk tatilimiz diye ben biraz abarttım sanırım titizlenme olayını. O da gayet cool şekilde seçimi ve alternatifleri kibarca bana yıktı. Sonunda Antalya, Göcek ve Gökova' yı eledik. Elimizde Marmaris ve Ölüdeniz kaldı. Burda FF'ten yardım aldık biraz. 1o Ağustos - 18 Ağustos arasında ise sevgilimle Ölüdeniz'de bir hafta İstanbul'dan uzak, sakin bir tatil planladık. Sakin dediğime bakmayın at binmek, paragliding gibi aktiviteler için ince ince konuşuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder