7 Eylül 2009 Pazartesi

pollyanna

Sahip olduğumuz hiç bir şeyin değerini bilmediğimiz gibi, günümüzün de değerini bilmiyoruz galiba...

Sabah "pazartesi sendromu"yla televizyonu açtım. İki,üç tane gerizekalı görüp biraz eğlenebilirim diye düşünmüştüm. Sıkıldım National Geo açtım. Lösev reklamı çıktı karşıma. Hani şu küçük çocuklu olan "bu gece elimi siz tutar mısınız?" diyen.

Sağlıklı, iş sahibi ve istediğim hemen hemen herşeye sahip bir insan olarak kendime çok kızdım. Bugün okullar açıldığı halde hasta olduğundan, gücü kalmadığından, mikrop kapma riski olduğundan hem eğitimden, hem okul havasından, hem de arkadaşlıktan yoksun kalan pek çok hasta çocuk evinin penceresinden okula gidenlere bakıp iç çekerken salak bir pazartesi sendromuna kapıldığım için...

İçim çok sıkılıyor. Sebeplerim var elbette. Yine de o çocukları, hasta diğer insanları düşününce kendime bunu yapamadım. Galiba ben bir Pollyanna'yım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder