1 Aralık 2009 Salı

Bisküvim kayboldu, hükümsüzdür!

Blog,

Az önce kötü bir haber aldım, inanmadım bir de gözlerimle gördüm. Sen hatırlamazsın ama Pazarlama Cadısı hatırlar çok sevdiğimiz bir blog vardı: Vintage Biscuit Blogu ayrı, blog yazarı ayrı deliydi... Ama severdik kendilerini biz.

Bir kere deyim yerindeyse çok "harbi" kızdı. Seviyorsa "seviyorum lennn"derdi,

Komşu teyzelere takardı kafayı arada.

Sıkı Fenerliydi, geçen sene şampiyon olunca Bağdat Caddesi'nde kudurma hayallerimiz vardı,takım yamuk yaptı.

Büsküü bir yere gitmek zorunda kalınca kedisi Dumdum'u özlerdi, kendi kedimi özlemiş gibi olurdum.Dumdum tam bahçe kedisiydi, bence Polat'tan daha mafyavariydi.(Bu arada belki de o kadar değildir ne bileyim görünüşte Dumdum bana daha mafyamsı geliyor işte)

Fena müzik dinler kendisi. Placebo delisidir ki bu özelliğini pek severim.

Ama herşeyden önemlisi muhteşem bir moda blogunun yazarıdır. Zaten işi de aynı şekilde. Vintage modasının Türkiye'deki en eğlenceli blogunu yazardı. Çekmiş gitmiş. Hayret bir şey! Çok sinirlendim sana Büsküüü! Duydun mu beni?

İzleyip izleyip güldüğün kadın programlarına çıkıp arattırma beni. "Büsküü gibiydi kızım,evden ekmek almaya diye çıktı." Fintaç Büsküüü son defa söylüyorum, yüksek mercilere yöneltme beni yuvana bloguna geri dön!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder