4 Aralık 2009 Cuma

Acaip İşler Müdürlüğü


Hayatımda iş anlamında bir değişime girdim, Allah sonumu hayretsin diyorum :)

Neyse haliyle uzun süredir uzağında kaldığım devlet dairesi işlerine el atmam gerekti bugün. Hay sabır!

Nüfus cüzdan örneği ve ikametgah almam gerekiyor. Listede yanında Nüfus Müdürlüğü yazıyordu. Gittim Nüfus Müdürlüğü'ne. İşte burası bomba. Nüfus Müdürlüğü nüfuz cüzdan örneği vermiyor!!! Ciddiyim. Anlamsız işte ama bu belgeyi muhtarlık veriyormuş :) Anlamadım ki ben Nüfus Cüzdan örneğini neden Nüfus Müdürlüğü vermez de muhtarlık verir. "İyi tamam" dedim, nasıl olsa ona da "muhtarlık" derler diye ikametgah belgesi sordum. Verebiliyormuş.

Kısacası Nüfus Müdürlüğü nüfus cüzdan örneği vermezken, ikametgah belgesi veriyor! Perhiz ve lahana turşusu kısmına girmeyelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder