27 Nisan 2010 Salı

Kediler ve Süpürge

Kolay kolay ürün tavsiyesinde bulunmayan biri olarak, özellikle evinde kedi, köpek gibi canlılarla yaşayanlar için büyük kolaylık sağlayan bir elektrikli süpürge tavsiyem var.



Bu sevmesi eğlenceli, birlikte uyuması sıcacık olan tüylü canavarların en büyük sorunu özellikle de bu dönemde çok tüy dökmeleridir. Eve bir gelirsiniz ki, topak topak tüy... Kızamazsınız elbette elinde değildir ama işten dönen biri için büyük eziyete dönüşebilir.Bu durumda en büyük kurtarıcınız, güçlü bir elektrikli süpürgedir.

Bizim evimizde küçüklüğümden beri kedi mutlaka olmuştur. Yıllardır bu konuda başarılı bir elektrikli süpürge bulamadık. Pek çok marka denedik. Bu elbette benim çok büyük derdim olmadı. Konuyla daha çok temizlik için gelen kadının ısrarları ile annem muhatap olurdu. Bana da iş düşmezdi. Taa kii..


Evet taa ki bizim ikiz kızları sevgilimin evine konuşlandırana kadar. Ve sürpriz! Tüy sorununu upuzun tüyleri olan oğlumuz Zeus'a atan ben özellikle bu dönemde korkunç bir tüy sorunuyla boğuşmaya başladım. Akşam süpür, ertesi akşam yine tüy... İşte burada tesadüfen başka bir özelliği ile (küçük olması nedeniyle evde çok az bir yer kaplaması) beğenip aldığımız  Samsung VCC41A7 nin bir de "pet brush" denen tüy temizleyicisinin olduğunu farkedene kadar. Ve cidden inanılmaz bir tüy temizliği sağlıyor.

Elbette temizlemeniz, kedilerinizin tüylerinin halılara, koltuklara yapışmasına engel değil ama temizledikten sonra uzun bir süre temiz kalabiliyor. Böyle bir derdiniz varsa veya mevcuttaki süpürgeniz yeterince tatmin etmiyorsa deneyin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder