18 Ağustos 2011 Perşembe

İyi ki doğdun!

Hayatımın her anını paylaşmaktan keyif aldığım, çok sevdiğim, kardeşim, can dostum,

Biz aynı kaderi farklı bedenlerde yaşayan ikiz ruhlar gibiyiz. Yaşadığım her an biliyorum ki senin de hayatında farklı bir versiyonda yaşanıyor. Bizi bu kadar yakın tutan bu mudur bilmem ama bildiğim bir şey var: Çok seviyorum seni!

İnsanın her anında yanında isteyeceği bir dostu olmalı hayatında derim hep. Mutluluksa mutluluk, kederse keder...

Yeri geldiğinde Bağdat Caddesi'nde gecenin bir vakti kudurabilen, yeri geldiğinde Ada'da tüm gün yatıp güneşlenmekten de keyif alabilena, Eyüp'te sıradan bir cafede bile gülmekten boğulabilen iki deli ruhuz seninle.

Gecenin bir vaktinde de, tatilin ortasında da, iş gününün en hareketli zamanında da aradığımda karşımda "canımmm" diyen o sesi duyabilmek benim için ne anlamlı bir bilsen...

Tüm mutluluğumda, heyecanımda, keyifli anımda, kederimde, hüznümde ve gözyaşlarımda hep hemen yanımda olduğun için, o kocaman kalbini hep hemen benimkinin yanında hissettirdiğin için çok teşekkür ederim. Biliyorum, dostluğumuz Statler ve Waldorf kadar uzun ve eğlenceli geçecek :)




Sakın kaybolma bir yere, daha çooook teşekkür yazısı yazacağım sana!

1 yorum:

  1. iyi ki doğdummm beeennnn iyi ki doğdummm bee eennnnn lay lommmmm.....canım canımm seni çokk ama çookkk seviyorummmmmmmmmmm :)

    YanıtlaSil