13 Temmuz 2010 Salı

Hoşçakal Gülen Kedi

Bebeğim,

Bu ilk gecemiz sensiz geçecek olan. Bizden çok uzakta olduğun için korkma sakın. Dün geceki gibi üşüme de... O minicik bedenin, patilerin bu kadar gençken toprağın altında olmayı hiç hak etmedi.

Biz BGD ofisinde ilk karşılaştığımız günden beri seni çok sevdik. Senin gördüğünden, bildiğinden daha çok sevdik hem de... Sen bizimle mutlu ol, hayatında bir kere de olsa oyun oyna diye neyimiz varsa vermeye razıydık, ama olmadı. Çok geç tanışmıştık seninle, çare olamadık derdine.

Sana çarpıp kaçan, kulak zarını patlatıp, bir patini koparan o cani bir saniye durup sana baksaydı o gülen yüzüne asla hayır diyemezdi biliyorum. Ama yapmadı işte. Sen patisiz kaldın, hastalandın, bir kere bile oyun oynamadan 2,5 yaşında bu hayattan uçup gittin ellerimizin arasından. Ve biz sadece bakakaldık ardından.


Hayat bu, çok acımasız ve hiç adil değil. En çok yaşama hakkı olan melekleri alıp götürüyor ellerimizden ve biz sadece bakakalıyoruz ardından. Yine de hem hayata, hem de sana çarpıp ardına bile bakmayan o caniye inat, seni dün geceki baygın gözlerinle, klinikte damar yolundan aldığın serumlu halinle, ölüme yaklaşırken buz gibi olan,öperek bile ıstamadığımız patilerinle veya hayvan mezarlığına gömülmeden önce gördüğümüz halinle değil, hep gülümser gibi bakan yüzünle, sıcacık yeşil gözlerinle ve bizi ararken çıkardığın o kart seninle hatırlayacağız.

Gittiğin yerde daha çok huzur bul, seni üzen, tekmeleyen, sana çarpıp kaçan kimse olmasın gittiğin yerde. Ve bizi sakın unutma! Biz seni, dün gece düşünmeden kendi canımızı verecek kadar çok sevdik. Sevgimiz seni kurtaramadı ama 2 ay boyunca çok mutlu etti, kıpır kıpır sallanan kuyruğundan biliyorum.

Hoşçakal gülen kedi!

3 yorum:

  1. Sözün bittiği yer, ne desem havada kalacak Cadım, seni anlıyorum bu acıyı kısa süre önce siyamlı kızım yaşattı bana, çaresizlik duygusunu tanıyorum. İkiniz de çok çabaladınız, ona sevgiden fazlasını da verdiniz, kısmetsiz gelip, çok sevilerek gitti.

    YanıtlaSil
  2. Melek olmuş, ne kadar güzel bir kedi. Çok çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
  3. Oy çok güzel yazmışsınız elinize sağlık.

    YanıtlaSil