6 Temmuz 2010 Salı

Sokak Hayvanları Yarışırken Bir Oy Da Siz Verin

Hayatımda gördüğüm en centilmen yarışmayı izledim bugün. "dostmama.com ile sokak ve barınak güzelleri yarışıyor"

Evde yaşayan cins hayvanlar dışında, sokaktan alınmış, hala sokakta yaşayan, barınaklarda yaşayan cins olsun olmasın tüm hayvanlar arasında bir güzellik yarışması bu. Güzellikten çok, cins hayvan peşinde koşturmayacak kadar aklı başında insanları bir araya getiren, birbirlerine destek olmalarını sağlayan bir organizasyon. Dostmama.com sponsorluğuyla ilk üçe 15 kg mama bağışlanıyor.

İşin komiği, her aday tüm diğer adaylara oy veriyor. Çünkü kimsenin umrunda bile değil, birinci olmak, ödül kazanmak. İstenen tek şey cins hayvanlarla hiç bir farklarının olmadığını göstermek. Hatta ben söyleyeyim hemen, cins kedilerden çok daha sıcak, çok daha cana yakındır sokak hayvanları. Gereksiz burnu kalkık hareketleri huyları asla yoktur. Çünkü sokak onlara hayatın mama beğenmemek gibi burnu kalkıklıklar yapmamaları gerektiğini çoktan öğretmiştir.

Uzatmayayım, diğer iki kedimiz de sokak kedisi ve ben yeni kedimiz Tosun'umuzu ekledim yarışmaya. Mamayla birincilikle işimiz yok. Zaten geçirdiği iç enfeksiyon nedeniyle Tosun ne yazık ki, o mamayı asla yiyemeyecek. Özel bir enfeksiyon teizleyici mama yemesi gerekiyor. Biz de, olur da kazanırsak mamayı tüm diğer katılanlar gibi bağışlayacağız.

Eğer yarışmaya göz atmak isterseniz, buradan görebilirsiniz. Oy vermek için  etkinliğe katılıyorum diyorsunuz ve yorum olarak "10 puan" yazarak oy vermeye başlıyorsunuz.

Tosun' a oy vermek isteyenler burayı tıklayabilirler. 

Sokak hayvanlarını sevenlerdenseniz, eminim benim gibi sırayla hepsine oy vereceksiniz. Tek bir favorinizin olamayacağı tek yarışma bu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder