4 Eylül 2010 Cumartesi

Doğum günün kutlu olsun manevi annem :)

O, benim için çok kıymetli bir kadın: manevi annem :) Onun tabiriyle Emir'in kızkardeşi. Benden bahsederken "Hep Emir'e bir kızkardeş istedim. Allah bana bunu verdi" der :) Haa, tabii bu benim o "sarı"dan hazettiğim anlamına gelmez ama neyse. Hayır, adam bir de başarılı falan rekabet iyice kızışıyor sonra. :)

Dünya üzerinde kendi başına ayakta kalıp, çocuklarına kol kanat geren, her zorluğa direnen, en büyük engellerden başı dik çıkan, yaşadıklarından çıkardığı deneyimleri kendisinden sonra gelenlerle paylaşmaktan asla kaçınmayan 2 mükemmel kadından biri... Her ikisinden de en iyi öğrendiğim şey; herşeye rağmen hayatta kalmak! İşte her ikisinin de en iyi yaptıkları şey bu, ve ikisine de hayranlığım en çok bu yüzden. Hayata tutunmak çok büyük bir kaabiliyet çünkü...

Ve çok şükür ki; her ikisi de annem :) Biri öz annem,diğeri manevi annem. Sanıyorum bu dünya üstündeki en şanslı insanlardan biriyim.

Bugün onun doğum günü. Sevgili Müge Cerman, hayatımda olduğun için, en zor anlarımda hemen elimi tuttuğun için, her türlü şımarıklığıma katlandığın için... Herşeyden önemlisi hayattaki duruşunla bana harika bir örnek olduğun için sonsuz teşekkürler.

Seni seviyorum :)

p.s.: "sarı"dan daha çok :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder