5 Eylül 2010 Pazar

"Kedi"

Yıllardır dövme koltuğuna oturamadım. Daha doğrusu oturdum da kalktım. Yanlış anlaşılmasın acısından değil! Kararsızlıktan. Ölene dek taşıyacağım şeyin çok özel ve görür görmez budur demem gerektiğini düşünüyorum.


En büyük kararsızlığım Beetle Juice dövdürtmemle alakalı. Hayatımın bir döneminde yaptıracağım kesin. Ama sanırım henüz değil. Bu karakterin benim için yeri farklı. Bunu geçelim.

Yaptırmaya kesin kararlı olduğum dövme "kedi". Cheshire hastası olduğumu söylememe gerek yok sanırım. Ama iyi bir cheshire uygulaması görmedim henüz.

Kedi, çünkü:

1- Hayvanları çok sevdiğimden evet.
2- dövdürülen görselin vücuttan daha çok, insanın hayatında  büyük yer tutmuşluğuna ve ne olursa olsun yer tutacağına olan inancımdan
3- kedilerin, babamla aramızdaki en büyük bağ olduğuna olan inancım nedeniyle (ilk kedi sevişim babamlaydı, ilk kedimi de babacığım 7 yaşındayken sürpriz yaparak getirmişti bana.)

Görsel olarak kullandığım 2 dövmeden birini istiyorum ama hangisini koltuğa oturduğumda karar vereceğim sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder