24 Aralık 2010 Cuma

Hepsi BENİM: Ne, Her, Son, Hep, Yeni, Asla, Hiç, Yok, Var!

Yepyeni bir yıl geliyor yine... YENİ umutlar, YENİ heyecanlar, YENİ başlangıçlar, YENİ  YENİ  YENİ ...

Öyle mi gerçekten? Yani hayatımıza 1 tek gece YENİlik mi getiriyor? Yoksa illa ki bir itici güç mü gerekiyor hayatımıza bu YENİliklerin gelmesi için? Demek ki gücümüz kalmamış HİÇ! :)

Böyle şeylere inanmamak lazım. Elbette HEP beraber eğlenmek lazım. Ama aslında:

hayatın HER gününü YENİ yılın ilk günü kadar temiz, heyecanlı, tazelenmiş, güçlenmiş yaşarken, hayatımın SON günü gibi derinden yaşamam lazım!

HER günün deli stresine, yoğunluğuna kapılıp sevdiklerime onları NE kadar sevdiğimi söylemekten hiç VAZGEÇMEDİM ben...

NE zaman içimden gelse ufaklı, büyüklü hediyelerle onları mutlu etmekten de VAZGEÇMEDİM! Bunun için yeni yılı beklemedim ASLA!

İçimden geçen duyguları saklamadım HİÇ! Kızdım, sevindim, sevdim, sevildim, mutlu oldum, üzüldüm, kırıldım, güldüm, eğlendim, eğlendirdim, sinirlendim, bağırdım, ağladım, beğendim,... Paylaştım HEP! İçime atmadım ASLA!

Rol yapamadım, oynayamadım HİÇ! Kendim oldum HEP! Bundan da ASLA VAZGEÇMEDİM!

Gördüklerimi görmezden gelemedim HİÇ! Sırtımı dönüp gidemedim ASLA!

Plan yaptım HEP! yapıyorum  da ama onlara takılıp, yaşadığım anı unutmadım HİÇ!


Geçmişin üzerinde tozlar, geleceğin üzerinde bir sihirbaz örtüsü var! Onlara takılıp, anın BÜYÜsünü bozmadım HİÇ!

Yeni yıldan beklentim YOK!: Hayallerim VAR ve onları gerçekleştirecek kadar gücüm! Ve HEP benimle olmalarını istediğim SEVDİKLERİM!

1 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın Burcu :)
    Ben de kendi adıma "mutlu insan" olmak istiyorum ki etrafıma bulaştırabileyim aynı zamanda...

    YanıtlaSil