18 Ağustos 2010 Çarşamba

Mutlu Yıllar Cadım :)

Bugün hayatıma giren en şeker cadının, blog dünyasının taze kanı Hayat Cadısı'nın doğum günü...  Tam olarak 3 ay 18 gündür yedi bitirdi bizi, ofisi doğum günü hatırlatmasıyla. Hepimiz kabuslarımızda doğum gününü unuttuğumuzu görür olmuştuk.


8 aydır tanıyorum onu ama hani olur ya, bir hayat boyu tanıyormuş gibi olursun bir anda. Hani sadece göz göze gelince bile anlarsın ya hin kafasından neler geçiyor karşındakinin... İşte tam olarak öyle bu kız benim için. Ruh eşim gibi, ikizim gibi resmen. Tamam bütün boy, pos, eda ona gitmiş olabilir :)

İşte bir anda çok şeyim oluverdi benim. En büyük sırdaşım, dert ortağım, alışveriş canavarım, moda tutkunum, fikir insanım, parti kızım, kardeşim, ...

Bu hayata hoşgelmiş, iyi ki de gelmiş de hayatıma renk getirmiş! Çok seviyorum seni pis cadı :)

p.s: Yeni yaşında Hello Kittyler götürsün seni inşallah :D

1 yorum:

  1. yerimmmm seni bennnn hayatımın arkadaşıııııı can dostum benimmm... sen bir dostun sahip olabileceği en güzelllll cadısınnn... seni çoookkk seviyorummmmmmmmmmmmmm :)

    YanıtlaSil